Singles Day/Black Week Rea FAQ
Uppdaterad
- Vilka produkter är en del av Singles Day rean?
Alla produkter på hemsidan är nedsatta 25%* - Vilka produkter är en del av Black Week rean?
Alla produkter som är inkluderade i Black Week rean kommer att visas vid starten av rean. - Kan jag byta produkter som jag har köpt på rean?
Om du köper en vara under Black Week och du vill ha en annan storlek på samma produkt är du välkommen att registrera byte här: Multireturn portal - Vad kan jag göra om jag beställde produkter innan rean som nu är på nedsatt pris?
Vi ber om ursäkt för besväret, men vi har väldigt strikta riktlinjer gällande Black Week rean och kommer inte att göra undantag. - Vart är min order?
Eftersom vi kommer ha en ökning i antal orders under Singles Day/Black Week så kan leveranstiderna vara längre än vanligt. Vi ber om ert tålamod under tiden våra underbara kollegor arbetar hårt för att packa och skicka iväg alla ordrar.
Så fort din order har skickats så kommer du få ett bekräftelsemail som även innehåller din spårningslänk. - Varför kan jag inte använda min välkomstkod för att få 10% rabatt?
Rabattkoder kan inte kombineras med andra produkter som har nedsatt pris, men du kan spara koden för framtida orders!
För andra eventuella frågor, skicka ett mail till info@equestrianstockholm.se
Vi ber er att ha tålamod med vårt kundservice team som jobbar hårt med att hjälpa er med era frågor.
*Förutom Modern Mocha, Striking Valley, Purple Night, Modern Black och Sportive Black