Retur information
Uppdaterad
Vi har skapat en ny returprocess för dig som kund.
Det har nu blivit mycket enklare och effektivare att göra returer!
- Gå till https://portal.droppa.com/sv/equestrianstockholm/searchhttps://portal.droppa.com/fi/equestrianstockholm/searchhttps://portal.droppa.com/dk/equestrianstockholm/search
https://portal.droppa.com/no/equestrianstockholm/search - Ange din ordernummer som börjar på: ES och din e-postadress, tryck på "submit".
- Skriv inte in "ES" utan bara numret
- Om du inte kan hitta din ordernummer kan du skriva till vår kundtjänst info@equestrianstockholm.se så ska dom hjälpa dig
- Välj vilka produkter du vill returnera.
- Välj en anledning till returen
- I nästa steg kan du begära en retur fraktsedel
- Du kommer att få ett bekräftelsemejl med din retur fraktsedel och du kan också välja att skriva ut den i detta skede.
- Skriv ut din förbetalda retur fraktsedel.
- Packa ihop dina varor
- Försegla paketet och fäst din retur fraktsedel på paketet.
- Lämna ditt märkta retur paket på ett avlämningsställe.
För att hitta närmaste inlämningsställe kan du besöka transportföretagets webbplats. - Glöm inte att be avlämningsstället om ett bevis på din retur.
Det gör det möjligt för dig att följa ditt paket på dess väg tillbaka till vårt lager.
Du kommer att få en ny uppdatering via mejl från oss när du har lämnat in paketet.
Klart!
Returavgift för Sverige: 50 SEK
OBS!
Vi tar inte längre emot returer i som skickas till vårt kontor i Sverige. Dom kommer inte att hämtas ut och kommer att returneras till kunden. Vänligen använd returportalen.
Om du upplever problem, har frågor eller behöver hjälp, skicka gärna ett e-postmeddelande till vår kundtjänst team på info@equestrianstockholm.se så hjälper vi dig gärna.